Anda Comel

Pwincess

Hi.I am the owner of this page.Change with your own Word dear!

StoryAbout

Baby pwincess


Let's Sing


Saya kenal sayang saya.
Assalamualaikum, tak jawab dosa kalau jawab rindu. Hahah, okey. Long time tak update my blog. Sorry. Im kinda busy dengan nak hantar buku teks and macam-macam lagi. Anyway, Hi selamat pagi kepada warga Twitter, blogger dan facebook :>

So, yeah. Pmr dah habis, yahoooo! Mesti semua dah hantar buku teks kan? Dan mesti semua dah start tak pergi sekolah kan? Termasuk saya! Rasanya baru sekali je kot jejak kaki dekat sekolah yang comel-comel tu. Saya ni bukan apa, sekolah tu takde activiti yang menarik lepas exam ni. Kalau pergi pun berapa kerat je yang datang. Nak bawak phone semua nanti kena rampas, tak ke boring macam tu?

Anyway, next year saya dah masuk fom 4. So yeah, nak pindah sekolah baru. Yahoooo! Kawan baru, cikgu baru, scotter baru. Whopss! Hahaha, takdelah. Tak tahu lagi next year nak masuk sekolah mana. Bestfriend semua apply voka, nak apply. Tapi, masalahnya mama tak bagi. *kesat air mata* Nak buat macam mana kena dengarlah cakap orang tua kita kalau nak berjaya kan >:D

Cuti ni duduk rumah je, tadi baru je try buat "lempeng" tapi tak menjadi. Masin, hahaha. Oh em jay! Macam mana nak kawin nanti? Macam mana? Ni semua shasha punya punca, ajar sekerat jalan lepas tu hilang macam tu je dekat BBM. Haih, tengok goggle dia punya cara masak lain. "ah,hentam jelah. Janji masak, dah lapar sangat ni" And yeah, menjadi tapi rasanya agak peliks sikit. Hehehe. Sekurang-kurangnya saya mencuba ye *angkat kening*

Tittle post ni macam tak kena je dengan post yang saya post ni. Sebenarnya nak post benda lain, tapi takpe lah. Tunggu next post ye cayang-cayangku sekalian? I just dont have any idea nak update pasal apa, tanjuk dah dapat. Tapi Idea tak datang lagi! Lol, come follow me on twitter https://twitter.com/#!/pijahjenal saya sangat friendly! Hahaha, k lah you alls. Gtg, take care. Assalamualaikum :)




Older Post