Anda Comel

Pwincess

Hi.I am the owner of this page.Change with your own Word dear!

StoryAbout

Baby pwincess


Let's Sing


Rifqi sayang.....
Rifqi, yusra dah tak larat dah Qi. Yusra dah tak larat nak terus macam ni, asyik Yusra je kena jaga hati Qi. Hati orang lain, tapi hati Yusra Qi? Tak terjaga langsung Qi, tak terjaga.....

Qi, even Qi tengok Yusra senyum, Yusra gelak. Tak bermakna Yusra okey Qi. Tak bermakna Yusra tak sedih, dalam hati Yusra sakit sangat. Hati perempuan mana tak sakit Qi, bila Qi langsung tak pernah anggap Yusra wujud dalam hidup Qi.

Bila Yusra tanya Qi sayang Yusra ke tidak. Qi kata, Qi sayang. Qi kalau Qi sayang Yusra, Qi tak akan tipu Yusra, Qi tak akan mainkan perasaan Yusra. Qi.....ingat lagi tak malam haritu? Time Qi ambik yusra pergi MCD? Qi tanya nak makan apa, Yusra kata nak makan MC Flurry. Lepastu Qi marah Yusra, "kata lapar makan mc flurry je"

Qi, ingat lagi time Qi prupose Yusra dalam kereta? Qi tanya sudi tak couple dengan Qi balik. Hanya tuhan je tahu Qi, hanya tuhan je tahu betapa happynya Yusra masa tu. Malam tu jugak kita get back, even tak sampai seminggu kan Qi?

Qi ajak datang rumah, rindu katanya. Dekat rumah Qi ada Darwish je. Bila yusra nak check phone Qi, Qi marah sangat. Awak, saya cuma nak check phone awak. Bukan nak campak phone awak. Yusra dah fikir macam-macam, tapi Yusra malas nak gaduh sebab benda-benda macam ni. Yusra still senyum kan Qi :) Malam tu :

Qi: Nak cakap sesuatu boleh?
Yusra: Boleh apa dia?
Qi: Qi sayang Yusra, tapi Qi sayang ex Qi lagi Hana. Qi dah lama tunggu di. Hmm, sorry


Ya allah, hanya tuhan je yang tahu Qi. Hanya tuhan je tahu betapa sakitnya hati Yusra. Yusra rasa macam bodoh sangat, hilang mood nak study, menangis sebab seorang lelaki macam Qi.Sekarang Qi nak, Yusra balik..Hati yang hancur, susah nak cantum balik Qi. Kita dah banyak kali couple/break. Yusra dah banyak kali bagi peluang dekat Qi, tapi Qi sia-siakan. Cinta Yusra bukan pakai buang Qi :')


Muhammad Rifqi Isyraf, jika betul awak dah tak sayang saya dan jika betul awak dah tak cintakan saya. Lepaskan lah saya pada orang yang memerlukan saya, lepaskan lah saya kepada orang yang layak terima saya. Qi, even hati saya dah hancur. Saya nak awak tahu, saya sayangkan awak......


Assalamualikum semua, cerita diatas hanya rekaan semata-mata. Rifqi dan Yusra hanya watak yang direka oleh saya, tiada kena mengena dengan hidup dan yang mati. Selamat Membaca Semua, wasalam~


Jangan Cintai Seseorang Setinggi Langit Karena Langit Boleh Runtuh.. Jangan Cintai Seseorang Sedalam Lautan Karena Lautan Boleh Surut..


Older Post | Newer Post